فایل word پرسشنامه ذهن¬ آگاهي (FFMQ) بائر و همکاران (2006)

سشنامه ذهن آگاهی (FFMQ) بائر  و همکاران (2006) روایی و پایایی دارد نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد. پرسشنامه پنج وجهی ذهن ­آگاهی توسط بائر[1] و همکاران (2006) از تلفیق 5 پرسشنامه ذهن ­آگاهی ایجاد شده است و 5 عامل ذهن­ آگاهی را با 39 عبارت مورد وارسی قرار می­دهد. پاسخ­ها بر اساس مقیاس لیکرت از «هرگز یا خیلی بندرت صحیح است» تا «اغلب اوقات یا همیشه صحیح است» کد گذاری می­شود (هاسکر، 2010). عامل مشاهده سؤالات: 1،6،11،15،20،26،31،36 عامل توصیف سؤالات: 2،7،12،16،22،27،32،37 عامل عمل با هشیاری سؤالات: 5،8،13،18،23،28،34،38 عامل غیر­ قضاوتی بودن سؤالات: 3،10،14،17،25،30،35 و عامل غیر واکنش بودن سؤ

فایل word مقايسه الياف فولادي با الياف مصنوعي در مخلوط شاتكريت تر

فرمت بندی کپی شده است مقایسه الیاف فولادی با الیاف مصنوعی در مخلوط شاتكریت تر (10 صفحه pdf) چکیده : همانطور که می دانیم شاتکریتعبارت است از ملات یا بتنی که بافشار هوا و سرعت زیاد به سطح کار پاشیده می شود یا به عبارت دیگر بتن بدون قالب میباشد. مزیت استفاده از شاتکریتدر پروژهای فراوانی در سرتاسر دنیا به اثبات رسیده است. زمانی که پیشرفته ترین تکنولوژی ها مورد استفاده قرار می گیرد کارایی الیاف بطور کلی برابر یا بهتر از سیستم سنتی مشفولادی است. در این مقاله مزایای استفاده از الیاف در شاتکریتدر مقایسه با مشفولادی بیان شده. همچنین دو نوع الیاف قابل استفاده د

فایل word پاورپوينت آماده , تحقيقات بازاريابي

, تحقیقات بازاریابی (29 اسلاید) مقدمه :     تاریخچه  تعریف تحقیقات بازار یابی فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،‌تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله. ... برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنیددانلود این فایل